Jag satt och försökte leta upp en parfympå nätet som jag har velat ha ett tag nu. Det är en limited edition från Nina Ricci. Ångrade att jag inte köpte den i sommras när jag hade två chanser för den finns inte på kicks eller Åhlens...Men ja, jag snubblade över den här låten och musikvideon i alla fall. Det är inte bara en musikvideo utan också reklam för parfym L´exir från Nina Ricci. Det är samma design på flaskan som den som jag vill ha. Även fast det ine är exakt den parfymen jag vill ha så når den här reklamen mig (som dior-reklamen). Låten var så mysig också. Har lyssnat på den hela dagen. Jag känner inte egen artisten. Men hon heter heter Florrie och sjunger ju riktigt bra!  Henne har jag fått upp ögonen för nu :)

Är den inte bra?



Ingen mer som gillar det?

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0