Jag behöver ett par nya höstskor innan mina boots spricker och sen ett par varma och lite höskaftade vinterstövlar tills det lbir lite kyligt. Men jag tänkte ta höstkängorana i första hand. Jag har kollat runt på de sidor som jag kan komma på på internet och sprungit in i några affärer. Jag vill liksom se allt som finns och sen välja ut de som jag gillar bäst. Men i år är det faktiskt väldigt svårt att välja för det finns så många fina kängor.  Skopunkten har några fina par och så även ellos, bonprix och la redoute men jag har nu kommit fram till att det nog står mellan två par från dinsko. De är ganska olika i modellen och jag har jättesvårt att bestämma mig :S

Det är de här två jag pratar om:






Annars var de här skorna från skopunkten också snygga:



Vilka ska man välja?

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Alla var fina. Men jag tycker de i mitten. Tror jag.

2011-09-26 @ 18:22:44
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Christine&Paris

De svarta i mitten köpte jag förra året. Riktigt sköna. Finns i brunt med tror jag :) Det enda negativa är att det bara är innersulan som är i skinn..

2011-09-27 @ 12:32:49
URL: http://christineiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0