Hej!

Det är något fel med internet på min dator hemma hemma så jag kunde inte blogga igårkväll. Jag som hade så mycket att visa efter en dag på stan med shopping och fika. Jag hade som arkitektuppgit att besöka två caféer för att kolla på planslösning och tema. Vår nya uppgift är nämligen att designa ett eget café :) Sen var jag också i skolan och pysslade med mitt Ipadskal i illustrator och jag kom på att jag tagit mig mycket vatten över huvudet med min design. Men jag ska klara det för jag kommer bli riktigt nöjd med reslutatet om jag fixa det!! Jag sitter förresten nu och klurar på det och gör klart min fotouppgift. Har fotat Ninni och nu redigerat bilderna.

Jag har också gjort klart min ljusstake i betong idag (och gjutit en ny). Ska visa den sen :)- Sem får vi inte glömma att jag också haft språk - både franska och engelska. Men nu ska jag återgå till det här och förhoppningsvis kan jag visa det jag köpte igår sen :)

Jag ser ganska hemsk ut idag så jag väljer en bild som jag tog den andra dagen i skolan efter sommarlovet x)


// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

JA DU SER HEMSK UT! :)))))) hahahha nej men bra att du uppdateraaade :D

2011-09-15 @ 16:10:44
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0