Jag har nu slagit mig ner framför tv:n och precis ätit en fruktsallad efter att ha testat ansiktsmasken med melon och paronsmak. Den doftade ljuvligt (fast den sved lite). Men sen fick jag ett ryck att varta nyttig eftersom jag var på träning tidigare. Det var riktigt tungt intervallpass men bra kändes det efter när jag dessutom kämpat mig hem i snöstorm. Jag får verkligen de där nyttiga rycken efter träningen. Jag har inte alls samma sug efter typ chips eller godis då. Fast jag är ändå lite sugen på coca cola nu om jag ska vara ärlig... x) haha.

Men aja, snart ska jag börja se på filmen Har du hört ryktet om Morgans? Det var ett tag sedan jag köpte den nu så tänkte att det är dags att jag ser den. ´

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0