Usch, jag vaknade halv 11 idag - vilket jag inte gillar att göra. Dagen blir omvänd liksom. Men jag vaknade faktiskt tidigare men då såg jag snö utnför fönstret så jag somnade om. Jag orkar inte med mer snö nu, jag som ville övningsköra... Och jag skulle ju snart ta fram moppen..!

Jag har märkt att många ändå är mer arga än mig på det här vädret för de vill gå i bikini nu som man kunde göra förra året vid den här tiden. Men att gå i bikini nu ska inte var normalt. Det ska bara vara vår tycker jag. Det jag blir less på är alla som ska ha sommar direkt och att årstiderna ska förflytta sig.

Men varför är det egentligen så här konstigt väder? Jo för vi människor förstör vår jord och det gör mig så ledsen. Nu när vi sitter här med
den här miljöförstöringen är det så svårt att vrida tillbaka klockan, att sluta med alla våra vanor. Jag vet att jag också
bidrar till det jag med och är ingen miljömännkska egentligen men vi måste börja tänka till nu. Jag hörde t. ex igår att 2015 så kommer jorden inte se ut som den gör nu. Och hur varmt eller kallt kommer det egentligen vara? Hur kommer egentligen min framtid att se ut? Jag blir faktiskt less på att det som folk klagar på är att de vill gå i bilkni i April - hallå lite viktigare saker finns det väl?!

Jac blir äcklad av allting...

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

BRA ELAINE. Nu har du mig med! ;) haha

2012-04-14 @ 12:37:06
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0