Titta vilka skor som blivit mina! Jo Skorna som jag gått och drömt om. Jag köpte dem i torsdags och sen dess kan jag nästan inte sluta titta på dem. De är så himla fina! Dock vet jag att jag har massa skor men de här var som sagt mina drömskor. Jag tyckte att jag kunde få unna mig dem. Sen blev det också ett par spetsstrumpor.

Men jag hade tur för de fanns bara ett par kvar i varje storlek ungefär och som tur fanns de bruna i min. De fanns också i en underbar blå färg men jag kände att de här var lättast att matcha och dessutom väldigt fina!

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Josefines.se

Superfin blogg!!

Om du inte redan är med så var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-21 @ 20:53:11
URL: http://josefines.se
Postat av: Sara

Är ju inte alls avis på att du köpt dem........ Finns säkert inte ens i svart som jag vill ha :(

2012-04-21 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0