Flower Explosion

Från vänster högst upp till höger längst ner: asos.com, wetseal.com, asos.com, welikefashion.com, wetseal.com, heels.com, pinterest.com , asos.com, misssixty.com, ahoptaintedkiss,com, romwe.com & couture.zappos.com.  

Det är så himla svårt att som sagt glömma allt som har med kläder att göra när man är omringad av det överallt - samma gäller teknik. Som de här blommiga skorna här över. Jag tycker att det är så himmla sött med blommönster på skorna så jag skulle gärna vilja ha ett par av dessa. Kanske de med träklack, de blåa eller de längst ner till vänster. Eller kanske de med blommor bara på klacken (som var lite lite udda)?

Men ja eftersom det varken går eller är bra att köpa allt så kan jag väl åtminstonde få blogga om det? Och det skulle vara mycket finare att se blommor i rabatten hellre än snö nu. Men som sagt vi lever i Sverige med konstigt väder och inte blir det bättre med tanke på vad vi gör med vår värld.

Jag har vekrligen blivit påverkad av Lovisas miljöprat och filmerna vi såg på engelskan i veckan märker jag! x)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det är bra deet elaine, drömma får man! ;) haha

2012-04-14 @ 22:10:12
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0