Hej!

Idag har jag varit i stan med mamma och pappa. Pappa behövde kläder och sen behövdes lite andra saker. Jag klarade mig i alla fall från att köpa mer kläder men det blev två ansiktsmasker (2 för 20 - billigare än på h&m), den färgade dagkrämen BB från garnier, en silvrig hårklämma och godis. Just det, olja till moppen också. Nödvändigt men tråkigt. Fast det betyder att jag snart kan åka moppe igen. Hoppas det fina vädret håller i sig! :D

Men eftersom jag köpte godis och käkade lunch på IKEA känner jag verkligen för att träna så det är vad jag ska göra ikväll! :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2749722/images/2012/pic_200447258.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0