Hej!
 
Här har det itne blivit bloggat på ett tag! Inte för att jag har varit iväg på så mycket fast jag fyllt 18 år men för att jag har haft tid för det och lite annat bland annat. Vädret var inte jättedåligt igår men det blev finast på kvällen en stund innan det kom ett skyfall igen. Då gick jag och Niclas till Markus och såg på film efter att vi hade firat hela dagen med släkten. Jag ska visa lite bilder och så se.
 
Sen idag har jag varit med Markus, Niclas och Issa. Egentligen skulle vi ha åkt på en lite längre utflykt men vi stannade hemma hos mig och åt upp resten av tårtan från igår, gick till en lekplats ( ..dagen efter att jag fyllt 18 år - jag måste ha någon 18-årskris! haha) och satt i snurrstolar så jag både mådde illa och inte kunde gå efter det. Och sen? Ja då gick vi och badade.
 
Den där andra utflykten får kanske bli en annan dag när de två andra också kan följa med. Hur som helst så hade vi roligt idag ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0