Bilden är 365 dagar gammal( så blir det väl eftersom det är skottår?). Den är alltså tagen imorgon, fast ett år sen..haha gud vad jag ska krångla till det x)
 
Hej!
 
Idag har jag varit och jobbat. Varmt och slitigt var det så nu har jag tagit det lungt genom att sitta Ute i kvällsolen med mamma. Sen klockan 9 ska det ses på CSI Miami som är tillbaka igen. Älskar den serien! 
 
Sedan är det ju min födelsedag imorgon. Hoppas på att det inte kommer regna men enligt värderleksraporten ska det göra det. Aja, jag får vara glad ändå för jag får äntligen träffa Niclas och släkten igen. Förra året fick jag ju både och. Alltså både fint väder och de närmaste som grattade mig. Men ja man fyller ju bara 18 år en gång så en lite fin födelsedag hoppas man ju på.Bilden är just från min födelsedag förra året. Jag ser kanske lite skeptisk ut men Niclas är ju så fin så ni får titta på honom. Inte för mycket bara :p haha
 
//Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0