I födelsedagspresent fick jag två berlocker till mitt armband från Pandora. En var från min faster och en var från farmor. Hela armbandet fick jag i konfirmationspresent av min faster när jag konfirmerades, samt tre berlocker och sedan har det fyllts ut med nya från henne, min farbror och min farmor.
 
Den första som jag fick (från vänster till höger på nedre bilden) är en ängel som jag alltså fick i konfirmationspresent av min faster tillsammans med arbandet.
Den andra fick jag också då av min faster.
Den tredje fick jag också fast av min farbror.
Den fjärde, lila, fick jag när jag fyllde 15 år, samma år, (tror jag) också av min faster.
Den med en gul sten är från julen det året ( eller ett år efter).
Högen emd böckerna fick jag när jag fyllde 16 år ( när jag hade slutat nian) och den
silvriga fyrklövern fick jag till jul det året eller föra året eller till min förra födelsedag. Där är jag osäker faktiskt. Sen fick jag alltså de sista två nu. Det ena är som ni ser en flyklöver det men och den sista tycker jag är riktigt cool, dock föreställer den inget så.
 
Någon mer som har ett sånt här amrband? Vad har ni för berlocker då?
 
Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0