Äntligen skiner solen igen! Jag var rädd för att jag hade sett den sista solen men det verkade ju va så ändå. Dock vill jag ha en sista varm sommardag så jag kan bada en sista gång och ha på mig shorts! Det har inte blivit mycket av det i sommar ändå. Kan säga att jag är ganska besviken på den här sommaren. Fast å andra sidan har jag några fina minnen och bättre är ju kvalité an kvantitet. Jag har t.ex bilder från en båtresa att visa senare. Känns skönt att man äntligen kan blogga igen! :)
 
Bilderna över är tagna i tisdags förra veckan, då var de två fina soliga dagar och de tillbringade jag hos Niclas. Där var det så lungt och fridfullt som bara den. Mysigt! Sen så tycker jag ändå att svensk sommar är den finaste sommaren. För mycket regn är lite tråkigt men som Sean Banan (haha) säger i sig låt "sommar i sverige" så handlar det om vad man gör med sommaren även om det regnar. Jag behöver inga palmer och värmebölja varje år. Bara svenska sommar är så fint!
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

sv: tack :)

söt hund ^^

2012-08-24 @ 15:37:37
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0