Hej!

Gårdagen blev en besvikelse. Inte alls som jag hade hoppats och trott. Så det känns som att fredagen den 13:de verkligen var en otursdag... Istället befann jag mig hemma, ganska ledsen och kände mig ensam framför en film som hette "Heartbreaker".Den piggade upp mig i alla fall då den var på franska och väldigt rolig. Fast att jag läst franska i 5 år så forstod jag inte mycket. Men jag hade inte räknat med det heller då de binder ihop alla ord och pratar rysligt fort fransmännen. Men det var såklart textat och den var mysig. Så att jag köpte den för 60 kr kändes värt när man dessutlm fick se bilder från franska rivieran. Alltså var den en riktig " Elaine-film" med andra ord!

Idag är en pluggdag däremot. Har fått lite arbeten de senaste två dagarna som jag vill ta tag i med en gång. Ska skriva ett tal på engelska, en annorlunda jobbansökan på svenska och sen läsa
den engelska boken under. Den heter "After you'd gone".

Här är boken och den franska filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0