Hej!

Har ni haft en bra dag? :)

Min har varit lååång (fast det har varit dagar som känns lika långa som de varit mer än denna). Jag började i alla fall tidiigt med en lång lektion med formgivning. Vi fick lära oss NCS -färgsystemet som alla inredare och designers använder sig utav. Det är faktiskt mer logiskt än jag trodde och väldigt smart. Tänk att Sara och jag fick nästan helt rätt färger när vi blandade dem efter färgkoder. Enligt facit såg vissa nästan identiska ut. Bra att man fattar den nu! :) Fick även testa och se att jag inte var färgblind så det var ju bra x) Annars undrar jag hur det hade sett ut här på bloggen med alla färger och inte minst mina kläder.. haha




Men det är vad jag har gjort idag. Förrutom det har jag  haft franska och historia idag. Det blir fortsätta jobba lite efter maten. Skulle egentligen ha tränat men det blev inte så. Men då försöker jag utnyttja tiden istället!

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

dåå dåå, ingen träning'?

2012-01-23 @ 18:55:03
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0