När jag julstädade några dagar före jul rensade jag ju lite lådor. Under den lilla rensningen sorterade jag mest upp det som lådorna innehöll - vilket var teckningar som jag gjort förrut. Väldigt många av dem var modeller med kläder som jag ritat (modellerna var avkalkerade). Jag hade en sån period med en kompis när de första säsongerna av Project runway sändes på Tv. Sen hittade jag såklart lite annat smått. Jag ritade t.ex av en bild på Barbie i en målarbok och gjorde om henne till Kitty Drew. Det kom jag på efter att jag fick mammas ton med gamla Kitty-böcker som jag var som uppslukat i ett tag - ännu en sån där rolig period.

Det fanns mycket annat också som en idol-bok som jag hade gjort med mina idoler och lite witch-inspirerade figurer som jag skapade efter just tidningen Witch. Det fanns en tid då jag älskade den! Sen hittade jag även en lucia där i högen av papper. Minns att jag var riktigt stolt över den.







¨

Uppdatering: Ojoj, Jag glömde ju Kitty!


 ...och en annan teckning:


..stora ögon... haha xD

// Elaine


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nääähäää jag var heeelt såld på kitty med förut! Har ungefär 85 stycken ligger, säg till om du vill ha haha!

2012-01-05 @ 11:57:02
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0