När det kommer till skönhetsaker och liknande, speciellt saker som doftar gott är jag riktigt svag. Det här settet från LdB (dushtvål saknas dock) doftar underbart gott. Peelingen känns underbar och likså deras lotion. Den köpte jag på ICA för några veckor sedan när det var extrapris på den. Det stod att man kunde vinna en resa till rivieran om man designade en egen doft och etikett på deras hemsida. Dock har det inte fungerat för mig de gånger som jag testat... Jag som både vill designa och åka till rivieran!
 
Men hur som helst, behöver ni tips på lotion, deo, peeeling och ett bra märke så rekomenderar jag den här doften - Vitalizing silk från LdB alltså!
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0