Dagens köp: Skärp - New Yorker 49 kr, Mascara och läppglans - h&m 139 kr och 10 kr (! - rea).

Idag var jag på stan en pytte pytte liten stund. Annledningen till det var bara att jag skulle passa på att köpa en välbehövlig vattenfast mascara på h&m -då jag fick ett presentkort på 50 kr förrut när jag handlade. Sen funderade jag på ett bälte som jag hade sett förr. Men tror ni inte att jag kommer hem med mer saker än jag hade tänkt?! Jag måste verkligen blunda när jag går i affärer eller verkligen lyda mig själv att aldrig gå på stan!

Jag köpte det där skärpet för det fanns bara ett kvar och jag har kollat på det tidigare. Men jag blev fundersam först när jag kom hem men ändrade mig sen igen när jag fick prova det till lite kläder. Men sen blev det också ett nagellack och ett läppglans i två färger som jag länge velat ha (Visar nagellacket sen). Dumma mig!

I alla fall så var det den där lilla shoppingturen som avgjorde jobbdilemat - Jag ringde och tackade ja nästan direkt när jag kom hem! haha. Den här sommaren får bli som den blir helt enkelt.

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0