Ja då har den här dagen också lidit mod sitt slut och blivit kväll, som alla dagar. Jag känner verkligen hur dålig jag ibland är på att utnyttja tiden när jag är hemma. Ändå så har jag som sagt hunnit med lite idag. Målat naglarna har jag gjort och resultatet ser ni över. Det blev klassik fransk manikyr med en liten rosa blomma på ringfingret. Sen efter det kom det en riktig regnskur med åska och då passade jag på att läsa ut den sista boken i Twilight -serien. Jag bröjade läsa den förra sommaren men sen har det varit trögt. Jag var mycket bättre på att läsa förrut.

Men nu är det kvällssol utanför fönstret och jag ska slå mig ner framför tv:n för ett avsnitt av Top model och de två premiäravsnitten av Project runway All stars. Om ni som mig älskar det missar ni inte det klockan 21.00! :)

// Elaine  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0