Hej!
 
Den här dagen har jag bestämt ska bli en "ta-det-lungt-dag". Därför började jag den med en god frukost bestående av varma mackor framför tv:n. Det är vekrligen den bästa frukosten, kanske inte i nyttigaste laget men... haha.
 
Annars har jag bara hunnit fundera på en tröja som jag såg igår men inte köpte. Den var guldig och hade varit lagom till hösten. Dessutom hade den kostat 500 kr men kostade (79 kr!). Men väl i affären sa jag åt mig själv, "Det räcker nu Elaine!" xD haha. Och det var också rätt men jag kan ändå inte låta bli att tänka, "Varför provade jag inte den?". Dumma mig och min klädpassion som gör att jag börjar fundera såhär!
 
Förresten fyller min farmor år idag så grattis till lilla farmor!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0