Hej!

Idag har jag tillbringat förmiddagen i skolan med franska och sen booktalk om boken After you'd gone på engelskan. Jag gjorde också om min lägenhet (som ju försvann :( ) på 3D-designen. Efter det hälsade jag på mormor och morfar. Fick mellanmål där och sen hade morfar varit och köpt semlor till oss till fika. Vi tittade också i genom foton fran när jag och lillebror var liten men också från när mormor var liten. Tycker det är  mysigt!

Resten av den kvarstående eftermiddagen spenderade jag pengar på. Jag köpte den där blusen som jag tittat på ett tag nu och sedan ett par jeans ( de jag har har gått ut så mycket) bland annat. Visar det mer imorgon! Så med andra ord spenderade man ca halva studiebidraget den dagen man fick det. Man är ju helt otrolig... haha



Sen gick min favoritskjorta sönder idag. Inte alls kul, tyckte om den så mycket! :( 

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0