Franskan är pluggad (tillräckligt hoppas jag), jag har beställt jeansjackan ( några inlägg under) och strandtunika. Nu ska det ses på tv och sen är det god natt. Efter det väntar en fullspäckad och varm dag, har jag i alla fall hört. Ska börja den med lite fransk musik för att komma in i "franskt läge" innan jag ska skriva provet. Vid sånna tillfällen och vanliga daga (även kvällar som denna) spelas den här låten. Det är en av mina franska favoritilåtar av Alizée. Jag talade om för fransosen som jag träffade i helgen att jag gillade Alizée. Men han visste inte vem det var så hon kanske inte är så känd som jag trott i Frankrike? Eller så lyssnar han helt enkelt på annan sorts musik, vilket jag fick veta och höra också.

Bonne nuit!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0