Jag har kommit på att jag verkligen gillar skjortor. Speciellt sånna som man kan rulla upp ärmarna på. Sen gillar jag både löst åtsittande och insydda. Sedan också de som går att knäppa upp hela vägen och den motsattamodellen. Visst lämpar sig inte alla modeller för mig och vissa skjortor är snyggare än andra men jag tycker att en skjorta får en outfit att kännas lite lysig men ändå vardaglig!

De tre skjortorna över har jag hittat på Vero Modas bestsellershop. Den mest speciella är den blå. Den rosa känns itne helt hundra men jag tyckte att de kändes lite sådär modernt pastellig som jag också letar efter nu - fast i blusvariant.

Är det bara jag som är svag för skjortor?

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0