Diffrent
Många vet väl/har förstått att jag är svag för parfymer? Och då menar jag både doft och flaska. I skolan har vi ju designat en parfymflaska och sen en förpacking till den. Jag hoppas att jag blir klar med den idag - annars ligger jag inte så bra till.

Men det jag ville säga med den här bilden och hela inlägget är att jag gillar när man gör lite annorluynda former på flaskorna. Både när det är "crazy" men också enkelt. Även fast jag är mer den som vill köpa söta och fräsha dofter med en söt tillhörande flaska. Men är inte de över coola på sitt lila sätt, var för sig? Fast att alla tillsammans kanske ser lite röriga ut vid första ögonkastet?

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0