Jag hittade en lista hos en av de bloggar som jag ofta kikar in på - Christineiparis.blogg.se. Jag kände då att jag också ville svara på lite frågor. Jag antar att om man ändå läser min blogg ( är jätteglad för de som gör det) så kan man nog klara av lite frågor om mig också?

1)    VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN? 

För tio år sedan var jag 7 och ett halv år. Jag gick i ettan. hade en mysig lärare och älskade att gå till skolan. Jag lekte med mina kompisar på rasterna och på frititden satt jag och ritade hemma eller klädde ut mig i olika konstiga kläder.

2)      VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

För ett år sedan gick jag i ettan på gymnasiet hade matte som jag inte nu längre och funderade på vad jag skulle välja för individuella val. Sen var Niclas och jag på bio och "firade" att vi hade varit tillsammans i 4 månader.

Jag för ett år sedan

3)      FEM SNACKS DU GILLAR?

Jag älskar vanliga sour cream and onion chips ( jag har en tendens att vilja byta plats på ordet "cream" så att det ibland blir sour onion cream.. vissa tycker att det är fasligt kul:P haha). Sen älskar jag salta kex med brieost på, chips med vitlölsdipp och om man ska tänka mer i söta banor gillar jag hallon och laktrisgodis samt den där marabou sensation chokladen som jag visade i fredags.

4)      FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL? 

Ella Elle l'a France gall/Kate Ryan
J'ai pas vingt ans - Alizée
Tous les garcons et les fills de mon age - Francois Hardy (ska berätta mer om varför och den sen)
Eric Saade - Stupid with you
Eric Saade - Timeless

5)      FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR? 

Åka till massa olika platser i Frankrike
Shoppa
Spara
Köpa en snygg bil
Gå på någon ritkigt stor och bra kläddesignskola

6)      FEM DÅLIGA VANOR?

Jag oroar mig lätt för saker som jag inte kan göra något åt
Jag har lite för bra empati ibland...haha
Jag stressar lätt
Jag kan handlar upp pengar på samma gång som jag fått dem (men observera : inte alltid!)
Jag måste säga "peppar peppar" när någon t.ex säger " Jag blir aldrig sjuk".

7)      FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

Träna - har kommit på att jumpan som jag går på påminner om när jag var liten och hoppade runt till musik framför tv:n och trodde jag kunde dansa. Jag tror att jag till och med drömde att bli bakgrunddansare i melodifestivalen då...haha
Gå på vårpromenader i solen och ta med kameran
Titta på Project runway och önska att jag hade talangen att kunna sy medfött
Lyssna och sjunga med till fransk musik
Gå på bio

8)      FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

Bara leggins
Riktig päls
Uggs
Långkjol
Hatt

Kan tycka vissa av sakerna är snyggt på andra dock!


// Elaine


Kommentarer
Postat av: Wilma

Veckans Blogg är avslutad. Gå in på min blogg och kolla om du är en av dom som vann :)

2012-03-04 @ 16:10:34
URL: http://wilmmmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0