Hej!

Jag har varit lite frånvarande ibland. Men så får det tyvärr bli ibland för att jag har inte all tid som jag vill ha vilket gör att jag lätt blir stressad :( Men Niclas var i alla fall hos mig igår. Så då tog jag det bara lungt och såg på tv med honom. Det behövde jag. Före det, efter att jag kom från skolan fick jag dock lite panik när jag trodde att jag hade tappat mina nycklar. Men jag hittade dem sen men det blev ett litet ståhej där x) haha

Sen lämnade jag också in en sommarjobbsansökan igår (skönt att jag kan glömma det en stund nu) och sen var jag på stan en snabbis. Ska visa ett köp som jag gjorde då sen i helgen ;)

Men när jag väl var i skolan igår då? Jo då gjorde jag en kartong till min parfym. Ingen av mallarna som fanns passade så jag gjorde en egen och blev jätteglad när den gick ihop perfekt! Sen bestämde jag mig också för en design på lampapå arkitekturen. Ska bygga en modell nästa vecka.Så jag fick lite gjort igår i alla fall :)

Men nu är det en ny dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0