The wow-shorts

Shorts - H&M, T-shirt - farfetch.com, Skor - Zara, väska - Modcloth.com, Ring - (Yves saint laurent)mytheresa.com, Armband - jcrew.com.

Hej!

Jag gick upp 8 och fixade och donade så min dag har inte precis börjat. Hur som helst är det skönt att vara ledig. Dock hade vädret kunnat vara bättre....

De där shorsten över, som bara verkar ha gå och fått tag i på hm's hemsida, såg jag var slut i blått men inte i den här färgen. Så jag började fundera lite på hur jag skulle ha matchat shortsen om jag hade dem. De går ju att beställa men jag tror att jag bara låter dem vara ett plagg som jag ville ha men aldrig fick för jag har kommit på att det faktiskt får vara lite klädstopp nu. Okej jag vet en sak till som ska få plats i gareroben till sommaren. Men det är i stort sätt allt! (intalar jag mig själv i alla fall x) haha)

Det för jag köpte ju lite saker igår, en ska komma upp på bloggen senare idag! :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0