Hej!

Idag har jag äntligen tagit min första mopptur det här året!  Eller då jag körde i alla fall. Första gången jag satt på en moppe i är var när Niclas skjutsade mig för 2 veckor sen. I alla fall var det verkligen på tiden och det kändes så härligt att köra igen! Nu känner jag mig trygg på moppen och rädd i bilen (när jag "kör" då). Förrut var det cyckeln jag kände mig trygg ( peppar peppar) på och på moppen rädd. Det verkar som man vänjer sig vid saker ändå! haha

Sen efter att jag hade tagit en liten moppetur pluggade jag lite svenska. Det är en hel del text (språkhistoria) som det blir ett prov på nästa måndag. Nu kommer väl inte allt på provet men jag föredrar att vara för förberdd så jag läste på lite om det.



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0