Fotograf: Niclas - det är bra att ha en lång pojkvän så man kan få roliga kort i fågelperspektiv ;)

Jag gillar inte spindalar och insekter om jag ska vara ärlig. Jag skriker lätt när jag ser en spindel (offentligt klarar jag att inte göra det däremot). Men ändå så klarar jag inte av att se någon döda dem. Jag får skuldkänslor för att jag är rädd för dem då. Men ja det jobbiga med dem är att de ska spinna massa trådar så man vet aldrig riktigt var man har dem.

Hur som helst så gillar jag att gå promenader i skogen ibland. Speciellt soliga vårdagar som det har varit den senaste tiden. De är underbara. Jag känner mig så lugn när jag hör fåglarnas glada kvittrande! :)

Men ja, få inte för er att jag är någon riktig utemännsika så, för det är jag tyvärr inte. Men som sagt, ibland är skogen en bra härlig plats! Tänk att vi ska förstöra den och jorden så...:(

// Elaine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0