Hej!

Jag vaknade pigg och utvilad av att solen sken in genom fönstret så efter att jha ätit en god frukost med mamma tog vi en promenad. Det var varmt fast att det var lite blåsigt så jag blev lite slut efter det. Men nu har jag duschat och ätit lunch det känns som en underbar dag! :)

Igårkväll fanns det iget på tv så då såg jag äntligen på filmen " Amelie från Monmatre" som jag fick i födelsedagspresent förra året av Niclas. Jag skäms över att jag inte har hunnit sett den tidigare eftersom det snart är ett år sedan jag fyllde år, inte riktigt men. Fast nu har jag sett den men den var lite märklig att förstå. Men de pratade lagom fort så det var ett bra sätt att öva fransk (dock hade jag inte fattat mycket ändå om det inte varit textat). Är man inte duktig när man övar franska på en fredagskväll? ;) Eller snarare knäpp va? x) haha



Ha en bra lördag!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0