Här är ännu mer bilder från mässan. Egentligen hade jag skippat de bilder på mig om det inte hade varit för att jag inte var själv på dem. Så ja som ni ser besökte jag Fokis monter. Men bredvid henne såg jag inte alls bra ut. Hon var så himla liten så "lilla" jag blev jättestor på bilden och sen ser man ju blek ut. Men söt är hon allt, så rar som log mot alla och som ni ser gjorde sig lite rolig på bilder.
 
Sen ser ni att jag också såg Andreas Wiik och känner ni igen han på näst nedersta bilden? ;) haha. Det är Isabelle Adrians assistent från TV. Han vinkade dit mig och frågade om jag ville ta en bild så det kändes lite som att han ville ha uppmärksamhet. I alla fall så pratade vi lite. Kul att få öva lite engelska, det kändes faktiskt ganska naturligt. Men det var ju mest att härma honom och säga "Yeah" "Love it". haha. Han visade mig också  massa fina plagg från Isabelles kollektion och sen fick jag höra att Isabelle hade åkt hem till deras barn redan tillsammans med Steve. Lite småkul sådär. 
 
Kenza och Angelica Blick såg jag inte däremot..hade varit kul att prata med dem...
 
// Elaine 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0