Jag har fredgsmys för mig själv framför x-factor. Niclas är med kompisar så jag får vara själv. Men jag har precis tagit fram chips och dipp (vitlöksdipp) i alla fall Jag har varit såå sugen på det de senaste veckorna så det ska bli gott. Chips är ju min svagaste sida också. Haha

Annars så har jag haft företagsekonomi idag om ekonomiska begrepp. Sen efter (den goda) lunchen stannade Lovisa och Amanda och jag kvar en stund framför datorn med arbeten och googlande på framtida studier. Usch orkar inte tänka på det för jag vet inte. Men det är läge att börja tänka på det nu... Sen när jag kom hem läste jag lite svenska i alla fall och nu är det som sagt vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0