20
                                                             H M cutout dress- 100 SEK - hm.com
        Klänning på modell - H m -235 SEK - hm.com
                        Skor - Yves Saint Laurent leather shoes - 7 685 SEK - net-a-porter.com
                       Örhängen - Etro clip earrings - 2 540 SEK - net-a-porter.com 
                 Ring - Ruby jewelry -430 SEK - theiconic.com.au
                       Eyeliner - Kevyn Aucoin waterproof eyeliner -215 SEK - bergdorfgoodman.com
                       Mascara - Max factor - 77 SEK - amazon.com
 
Direkt när jag såg klänningen på modellen för ett tag sedan blev jag alldeles till mig och när jag sen såg den i lördags i verkligheten blev jag ännu mer såld. Älskar de glänsande, gröna paljtterna! Dock passade den inte så bra på mig så jag behöver inte tänka mer på den. Men jag tycker ändå att den är riktigt fin och jag skulle mstcha den eller den liknande i bara paljetter som ovan. De där YSL- skorna är ju som gjorde för klänningen! Dock skiljer ju prisklasserna lite.
 
//Elaine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0