Ibland är jag inte så duktig på att uppdatera bloggen. jag tänkte att jag skulle bli bättre på den och hela bloggen i sig nästa år.T.ex ska jag försöka göra en ny design (eller lätta upp den jag har lite) och kanske köpa en ny kamera så jag får bättre bilder. Annars så gör jag ändå så gott jag kan.
 
På instagram finns jag också. Dock kan jag inte säga att jag uppdaterar mer där heller eftersom jag inte har internet på mobilen. Ja jag lever väl lite ovanligt för att vara tonåring men det känns skönt att inte kunna kolla fb och allt hela tiden faktiskt. Det går ju ändå att ringa och skicka sms.
 
På instagram heter jag som här - MademoiselleElaine. Följ mig gärna! :)
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0