Efter ett träningspass och en dusch på det har jag tagit mig hem i snövädret. Det har snöat jättemycket idag så nu tycker jag att det kan ligga kvar till jul och nyår!

Annars så har jag varit på Saco-mässan (studenmässa) i Älvsjö idag. Jag lyssnade på tre seminarier ( studera utomblands, studera design utomlandes och läraryrket. Men jag blev jättestressad eftersom det var så surrigt och mycket folk så jag blev inte klokare utav det. Visst pratade jag lite med en tjej från en designskola i Paris men jag uppfattade inte mycket då hon pratade engelska och det var svårt stt lyssna pågrund av ljudet. Men jag träffade Niclas (och Markus) i alla fall så gick med honom lite när jag hade tappat bort de andra. Innan vi åkte hem sen blev det en snabb sväng till materialbiblioteket. Men nu är jag hemma och det är dags för ett spännade avsnitt av Revenge! :)

Bilden är tagen ifrån google så den är inte min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0