Att fotografera vit på vit kanske inte var det bästa men ni ser blänket i paljetterna i alla fall och ljuset blev ändå ganska så bra. 
 
Igår var jag in på H&M innan jag åkte hem och köpte den här söta tröjan. Det var egentligen den svarta (som jag provade förrut) som jag var ute efter då jag hade sett en som köpt den här i vit (på en blogg med hjälp av Sara) för halva priset så jag tänkte kolla om det gällde den svarta också. Det gjorde det dock inte konstigt nog fast det var samma pris annars och allt...
 
Men när jag hade sett den här och provat den kunde jag inte lämna den. 299 kr kostade den till ordinare pris men eftersom det var 50 % på vissa utvalda stickade plagg fick jag den för 149 kr.Jag tänkte att om den svarta också sjunker i pris sen får jag köpa den också sen;) haha.  Detsamma gäller skjortan från Gina men den köper jag nog säkerligen inte till fullpris. 
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Åh så fin :)

2012-11-10 @ 21:47:31
URL: http://jennyh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0