Kavaj - H&M / Topp - vet inte / Kjol - Gina Tricot / Strumpbyxor - Vet inte / Smycken - Guldfynd / Skor - Deichman /
 
Nu har jag läst igenom inför svenska lite och tänker inte göra det mer. Förhoppningsvis löser det sig imorgon eftersom man får välja på olika uppgifter. Jag har bara haft en dröm tidigare i veckan då jag inte kunde komma på vad jag skulle skriva efter en lång tid men sen senare ser jag att jag har skrivit några väldigt simpla meningar som inte är någon text.. Usch jag hatar när jag inte är förberedd. På ett matteprov en gång var jag förberedd men jag fick en blackout vilket utrbrött i panik så jag började kallsvettas typ. Inte kul.
 
Här är som ni ser i alla fall dagens outfit som har gått i svart och grå -beiget. Det kändes som att det var ett tag sedan jag hade kavaj så det fick bli det.
 

Nu blir det Revenge! 

(På tv alltså och jag har ignen aning vad jag råkade trycka på för knapp för att få texten lila)
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0