Dinsko

 
Skopunkten
 

Scorett
 

 
Jag har alltid älskat att ha stövlar på hösten och vintern. Det är så snyggt när de sitter tight och går upp mot knät. Mina vinterstövlar är sånna men det hade varit kul att ha ett par som inte är fodrade nu när jag ändå letar efter ett par hyffsat låga skor. Jag blev helt överförtjust i alla stövlar när jag gick in i de här skoaffärerna som skorna över är ifrån. Dock sprack lyckan när jag provade dem och de var för smala runt vaden. Ja tack så mycket för det. Tydligen måste man vara så smal om benens som dagens ideal för att kunna ha stövlar. Tur att jag hade det då när jag var liten.
 
Ja som ni märker är det en ledsen tjej som skriver för jag hade verkligen velat haft några av dessa stövlar. Jag provade t.ex de första (så långt det gick) från vänster från dinsko och tyckte om dem jättemycket. Samma gällde de beiga från skopunkten. Men jag såg ändå att Scorett hade några stövlar som de hade i olika viddar - t.ex den högre högst upp. Där för Corett bonuspoäng! Om det kunde vara så på alla stövlar för alla har inte jättesmla vader. Dock är priset lite för dyrt för mig på Scorett ibland...
 
Ja ni hör ju i-landsproblemen. Nu har jag fått beklaga mig lite i alla fall. 
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0