Lovisas och mina fötter före träningen
 
Idag har jag haft en lång dag i skolan med bara estetiska lektioner. Började först dagen med att klippa pappersblommor till Ninnis, Amandas och min pappersklänning. Efter det byggde jag lite på mitt treehotel och efter lunch hade jag GK. På GK:n (Grafisk kommunikation) blev jag äntligen klar med mitt skivomslag. Det har krånglat med utskrivning några gånger nu och det tog yttligare den här lektionen och mer (ca 3 timmar) för att få allt bra. Det ska redovisas på torsdag så jag visar det efter det.
 
Sen var Lovisa med mig hem och åt middag efter skolan för att seedan följa med migm Sara och Saras syster på träning! :)
 
 // Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0