Hej!

Jag var uppe med tuppen (något sådär i alla fall - klockan 8.15) fast jag är ledig idag. Men jag tog det lungt, åt honungsmelon till frukost ( åt den på ett lite roligt sätt som ni ser här under) och letade lite dekorationsmaterial på nätet som jag kan behöva till mitt projekt samt planerade dagen lite. Förhoppningsvis hinner jag med att testa min symaskin ( förra gången jag skulle göra det började den backa hela tiden..), rita en människokropp eller ansikte och plugga företagsekonomi.

Med andra ord har jag fullt upp. Tiden bara försvinner. Som t.ex vad hände med den här veckan? Känns inte som att jag har haft tid att sätta mig ner, har bara tränat, försökt arbeta mm. Ändå så har jag inga prov, läxor eller knappt teoretiska lektioner?! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0