Fina Agnes Uppträder ( synd att ma inte har så bra kamera bara..)
 

Jag (och bloggarna Beata och Cimon Ludberg i bakgrunden bakom mig ;) haha.
 
Niclas och Agnes i bakgrunden
 

Jag på vägen hem

 

På svarta mattan ( bild från universal music sweden)
 

Jag och Agnes. Gilalr inte att jag är så bland i ansiktet och så men jag måste ju visa den här bilden!
 
Niclas och Agnes
 
Ja igår var man "mitt i gräddfilen" som Niclas uttryckte sig. Vi kände oss lite utanför bland allt skivbolagsfolk och kända bloggare. Men ännu mer häftigare var det att få gå på Agnes releasfest. Som ni ser var några bloggare där men jag måste ha missat Marie Sernerholt och Lars Wallin (designer). Men det stora var såklar ändå AGNES! Som ni ser så lyckades vi haffa henne för två kort och då pratade vi lite med henne också. Jag berättade att jag alltid lyssnat på hennes musik och hade vunnit "biljetten" dit. Hon var så himla trevlig och det gjorde verkligen hela kvällen att hon pratade med mig! :)
 
Sen när vi kom var det bara att säga mitt namn och tänk att jag stod minsann med där. Jag hade ju tvivlat på att det var sant. Sen skjutsades vi vidare till till svarta mattan (ni ser kortet över) och vidare in.Riktigt lyxigt kändes det!
 
// Elaine
 
 

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh, vad kul! Hade också velat vara där! Hur fick du biljetter/blev inbjuden? :)

2012-09-07 @ 12:59:32
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0