Cardigan - VILA /  Linne - New Yorker / Shorts - Veromoda / Skor - Skonpunkten / Halsband - Guldfynd / Örhängen - Kicks /
 
Idag var det nog verkligen sista dagen för shorts. Dock har jag såklart strumpbyxor men ja kallt var det. Tror att många trodde jag gick runt ännu mer barbent än jag var. Med andra ord kanske de trodde att jag var lite smått galen. Men lite galen var jag ändå kanske? Men det ä'r ju inte november i alla fall..haha
 
Nu har jag äntligen landat efter gårdagen ett tag så om ett tag kommer det upp lite bilder från igårkväll :)
Sen ska jag se på lite repriser och sen ska jag gå och lägga mig tidigt. Gissar på att jag kommer somna direkt när jag lägger huvudet på kudden. Sen imorgon är det dags för mössprovning!
 
Sen så fyllde Linnea år igår så grattis (igen) i efterskott till henne!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0