Idag har jag haft en dag på stan bland mellandagsrea med Frida. Dock blev det stressigt mot slutet då vi gick in på Wero Moda som hade VÄRSTA rean och ångrade att vi inte hade gått dit tidigare. På grund av tidspresssen blev det en snabb sväng in i provhytten och sen fort iväg till bussen. På bussen trodde jag sen att jag hade tappat bort en kasse på stan och blev inte alls glad. Men ja, sen låg den under mitt säte (fast att jag tyckte att jag hade kollat där). Tur att jag ändå hittade den.
 
På kvällen sen var mamma och jag en konsert som Niclas mammas sånggrupp hade. Niclas och hans bandmedlem Erik medverkade också.  Den frivilliga entrén skänktes till Filippinerna.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0