Midsummer
 
 
 
T-shirt - Miss Selfridge, 180 kr / Kjol - River Island , 255 SEK / Sandaler - Seychelles, Zappos.com, 490 SEK / Väska - Chanel mywardobe.com, 20 465 SEK / Klocka - Michael Kors, 1 620 SEK / Halsband - Sarah Chloe, charmandchain.com , 1 275 SEK / Krans - rocknrose.uk.com, 555 SEK / Läppglans - Dolce & Gabbana , 190 SEK
 
På fredag är det ju midsommar igen! Jag tycker verkligen att det är en mysig dag men i år jobbar jag på dagen. Annars hade jag velat gjort en färglad blomkrans och haft i håret till min vita klänning och högklackade sandaler eller ballerina.
 
Men jag tycker också att det är fint att klä sig i gult och blått på midsommar. Detta hade jag matchat med korallfärgade läppar. Hur som helst så är det blomkransen som gör allt och ger den riktigta sommarkänslan!
 
// Elaine 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Ja..
Allt bra? :D
kramis ♥

2013-06-19 @ 14:15:39
URL: http://jennifersblogg.blogg.se
Postat av: Malin

Shit vad snygg outfit! Skulle inte ha något emot att ta på mig det där! :D

2013-06-19 @ 15:39:24
URL: http://maolions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0