Idag har jag försökt att plugga, tagit en promenad med mamma och på kvällen kom Niclas på middag. Det belv en av mina favoriträtter. Sen åkte Niclas hem och mamma och jag såg på Så mycket bättre. Jag brukar sällan titta på det men ikväll var det ju Agnes kväll så då var jag tvungen att titta.
 
Jag har ju alltid älskat Agnes musik och inte minst sen jag var på hennes releasfest förra året. Alla låtar är så fina och hon är så jordnära. Speciellt fick man se det i kvällens program och det var roligt att höra henne berätta om hennes höjdpunkter och låtar i sitt liv, utifrån hennes perspektiv. Det skulle vara så kul att vara hennes kompis, tror vi skulle ha passat ganska bra ihop.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0