En (två) bild från förra veckan.
 
Usch vilken jobbig dag. Jag har inga bra nerver så jag blir otroligt stressad nu när det bara är en månad till en tenta och det känns inte som jag kan något, eller jo lite, men inte tillräckligt. Jag har varit hemma och pluggat hela dagen och suttit och pluggat sen nio till fem med små korta pauser (!) Jag förstår inte var tiden tar vägen för på det här sättet skulle jag ett dygn behöva vara 3 gånger så många timmar.
 
Hur som helst lagade lillebror och jag middag tillsammans, lax blev det, och sen tog jag mig iväg och tränade ett skivstångspass. Så nu tänker jag belöna mig själv med tv och mandarin resten av kvällen.
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0