Idag åkte jag till stan för att gå på inskrivning på univesitetet. Före det gick jag en stund på stan och efter gick jag  och letade böcker. Det slutade dock med att det var slutsålt på två ställen. Därför har jag nu testat att beställa från en fransk sida så vi får se om det blev rätt och jag får någon bok..
 
Hur som helst mötte mamma och pappa upp mig och Robin efter för att åka och äta på Pizza hut. Det var riktigt gott och mättande. Vitlöksbröden på andra bilden bara smällte i munnen och det fanns mycket att välja på tiöö huvudrätt. Vi valde pizza allihoP ( Jag som annars inte äter restaurang-pizza sen 5/6 år).
 
 // Elaine

Kommentarer
Postat av: Lisa

Pizza hut har helt klart den godaste pizzan

2014-08-29 @ 01:13:46
URL: http://tankekorset.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0