Idag är det alla hjärtans dag och jag fick en hjärtask av snälla mamma igår. Annars kommer jag inte fira alla hjärtans dag något mer. Niclas har musikteater både idag och igår så han är upptagen. Men vi träffas nog i helgen så det gör inte så mycket.
 
Annars tycker jag att alla hjärtans dag är mysigt men det skapar också höga förväntningar och egentligen kan bli för mycket. Det räcker med att vara lite extra snäll mot alla engentligen tycker jag och äta lite gélehjärtan. Men visst, jag tackar inte nej till någon flashig present (även om det skulle kännas för mycket) eller men jag har fått mina genom åren.haha
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Michelle

Snällt av mamma! Trevlig alla hjärtans dag!

sv: Det är så jag också tycker! Ha din åsikt men uttryck dig bättre! Att hon inte fattar det!! Håller med dig!

2014-02-14 @ 12:28:05
URL: http://mischakaro.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0