Idag har jag haft fullt upp minst sagt!
 
Jag åkte till stan och hälsade på mormor först. Jag köpte med mig paj dit till lunch sen gick jag vidare ner på stan. Det stora målet där var att jag skulle handla mer material till arbetsproverna som jag håller på med. Jag lyckades hitta det jag ville ha och köpte spraylim, papperslera och tuschpennor. Efter det åkte jag samma buss hem som mamma och Markus. När jag sen kom hem ansökte jag till en folkhögskola och i samband med det var jag till Matte och fick hjälp att scanna in kursintyg.
 
Sen var jag på en promenad i kvällssolen (Jippi, lite sol igen) med pappa och nu tillslut ska jag avsluta kvällen med Project Runway och Revenge!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0