Shopping från förra måndagen och lite av dagens material. 
 
Idag har jag suttit med arbetsprover och haft riktig verkstad här hemma, bl.a med papperslera. Jag började kl.9 och har inte riktigt slutat än. När de andra kom hem var jag helt snurrig och kunde inte fokusera på små detaljer på nära håll, antagligen för att jag hade suttit så mycket under dagen.  Den enda rast jag tog i dag var bara för att äta lunch. Annars har jag försökt hållt energin uppe med fransk radio hela tiden.
 
Men nu tror jag att det får vara slut för idag ändå. Men designprocessen lägs inte ner för det men jag ska överlåta den till deltagarna i Project Runway.Sen tror jag också att jag ska se Revenge. Eller så spar jag det till en annan kväll.
 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0