Bildkälla:apollo.fl-net.se
 
Idag har jag haft korsdag med resten av skolan. Den började med en föreläsning av Stina Wollter. Vilket jag blev jätteglad över då jag bara haft henne som lärare en gång. Sen har jag ju följt henne på instagram sedan hon blev instagramdrottning och började synas mycket på TV. Så det var verkligen jättekul att höra henne berätta mer om hennes liv, konstnärsskap, "Malou efter 10" och när hon medverkade i "Debatt". Vet ni inte vad jag menar får ni googla det. 
 
Efter föreläsningen med Stina skulle vi i mindre grupper göra kortfilmer knutna till det som Stina hade pratat om. Så det blev en rolig förmiddag. Sedan på eftermiddagen var jag jättetrött. Men jag hjälpte också Alexandra att flytta före middagen. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0